W pierwszym półroczu 2010 r. spośród naziemnych nadawców telewizyjnych najwięcej zarobił TVN. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla Mediarun.pl, w porównaniu z pierwszym półroczem 2009 roku, wpływy TVN wzrosły o 11,17 proc., co daje łączną sumę 1,47 mld zł. Na drugim miejscu uplasował się Polsat, któremu reklamodawcy zapewnili 1,41 mld zł zysku (20,20 proc. wzrostu).

W pierwszym półroczu 2010 r. spośród naziemnych nadawców telewizyjnych najwięcej zarobił TVN.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla Mediarun.pl, w porównaniu z pierwszym półroczem 2009 roku, wpływy TVN wzrosły o 11,17 proc., co daje łączną sumę 1,47 mld zł.

Na drugim miejscu uplasował się Polsat, któremu reklamodawcy zapewnili 1,41 mld zł zysku (20,20 proc. wzrostu).

Kolejne lokaty należały do telewizji publicznej, której kanały TVP1 i TVP2 zarobiły odpowiednio 1,08 mld zł (wzrost o 29,05 proc.) i 71,68 mln zł (o 25,28 proc. więcej niż w pierwszym półroczu 2009 r.).

W okresie styczeń – czerwiec 2010 r. znacznie zwiększyły się wpływy reklamowe TV Puls. Stacja uzyskała 29,17 mln zł – to wynik o 185 proc. lepszy od ubiegłorocznego.

Mniej na reklamach zarobiła Czwórka – 12,42 mln zł. Wpływy TV4 zmalały o 12,63 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w 2009 r.

Prezentowane dane dotyczą okresów styczeń – czerwiec 2010 oraz styczeń – czerwiec 2009 r. Dane nie uwzględniają indywidualnie negocjowanych rabatów ani nakładów na autopromocję. Kwoty zostały opracowane na podstawie cenników netto.

K. Gembalik

Źródło: www.medialink.pl

Zobacz także:

Kolejne miasta z telewizją cyfrową Vectry

3 nowe kanały w UPC

TVN i TV Puls w górę

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj